nu då?

Jag har inget att göra idag : (
Sitter och lyssnar på musik och kollar fina sommarklänningar på Aftonbladet..
Ränsade just ur arkivskåpet vilket tror eller ej är ganska kul för man lär sig en del om offerterna. Men det gick ganska fort så nu då? Jag gillar att ha övermycket saker att göra. Inte i skolan och inte på HLM men alltid när jag jobbar på kontor gillar jag det. Konstigt, det var samma sak när jag jobbade på mammas jobb..

Jag vill festa med Emma, vi hade en mycket trevlig pratstund medans jag var förbi posten : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Och jag vill festa med dig! Som bara den! Härj härj (: Det var lite trvligt att prata med dig också, det kändes som ett århundrade sen bara det! Så får det inte gå till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback