onsdag.

Imorrse gjorde jag en liten miss skulle jag vilja säga. Gick in på bloggen och där stod det om att man skulle flytta sitt konto hit till "publishme" Vilket jag gjorde,men då gick det inte att blogga på någon timme! Kaos, och jag tror faktiskt att jag hade något viktigt och intressant att säga. Men man vet ju aldrig med mig..

Nu har jag bara 9 kommuner till att få tag på. Ringde förmiddags runt till 30 kommuner, jag fick tag på ca 10. Har idag ringt runt till kommunerna i Stockholm så dom verkar vara väldigt bissy om man jämför med de andra. Sen ska jag kasta ner kataloger i kuvert och posta iväg dom. Sen kan jag nog gå hem för varken Håkan eller Nisse är här för att kunna ge mig någon ny uppgift.

Ikväll ska vi supertvätta : (
Men middagen som blir räk- ock laxsoppa kommer nog väga upp tvättandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback