onsdag.

Det är nu jag kommer hem från skolan och ska blogga om dagen och sen hela kvällen. Annars får jag skäll av Camilla i skolan imorrn. Men just nu känner jag för noll blogg humör, nästan tvingade mig till att gå in på sidan! Vi iaf trist i skolan idag, sista dagen om EU och jag fattar fortfarande inget om vad folk pratar om! Tur att man får G bara för att vara där! Annars skulle det gått riktigt illa!
 
Om en timme är det tvätta kläder som gäller, känner mig inte direkt super taggad. Inte så speciellt mycket tvätt men måste ha med den ren hem till Väsby. Som jag för övrigt vill åka till redan imorrn eftermiddag. Men på fredag ska vi prata om våra fördjupningsarbeten så det känns som att man borde vara med på det.. Men jag vill!!
 
Att göra innan hemfärd:
Diska
Tvätta
Superstäda
Megapacka!
 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Snart är du hemma i väsby igen och vi i v-ås får sakna dig hela sommaren:( som tur är det kan man ju alltid åka till dig :D
Bästa mills
/Camilla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback