PMSens följder...

Jag känner att PMSen håller på att slå ut! Jag vill inte, jag orkar inte. Känner mig nere, trött, otaggad för allt och osocial.

Trött: Man kan inte jobba 10 dagar irad utan ledighet. Och det kommer öka till 20 dagar utan ledighet eftersom det väntas jobb hela nästa helg.

Nere: Jag är nere för jag inte träffar Johan förns på onsdag, förrutom att vi ligger i samma säng när vi sover. Skit träningar som är varje dag! Och på vår kväll tillsammans på onsdag blir det tvättning..
Och ibland känner jag mig som en liten oviktig människa.

Otaggad är jag för jag ska ringa runt till 65 kommuner och bli omkopplad lika många gånger för att hitta evenemangsansvarig. Gillar inte att prata i telefon..
 
Osocial känner jag mig för att jag helt enkelt är för trött för att prata och vara trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback