skiva-jobb-schlagerparty-jobb-SÖMN!

Ojoj, har gått sen i fredags sedan jag bloggade. Men jag har inte ens hunnit sätta på datorn under hela helgen. Är ledig idag, vilket verkligen behövdes! Var helt slut igår kväll efter fest fredag och lördag och jobb lördag och söndag mellan 9-17!! Somnade i stort sätt direkt efter middagen men tvingade mig att vara uppe för jag ville se "En callgirls dagbok" Sen fick Johan bära in mig i sovrummet : )

Skivan i fredags var kanon, sjöng massa roliga studentvisor. Jag sjöng för fullt och när några skerk "Vart ligger baren" var det bara jag i hela lokalen som vrålade "DÄR LIGGER BAREN" Jag höll på och dö men är det skiva så är det. Efter middagen kom Emma och lekte!!

Jobb hela lördagen, och att jag körde till Arninge på morgonen var väl så olagligt det kan bli. Fy fan, vad dåligt jag mådde! Överlevde iaf och blev piggare på eftermiddagen. Schlagern väntade ju hemma. Den behöver man väl inte ens kommentera, katastrof var det och vi blev helt deppade efter den! Sen kastade jag ut mina gäster vid halv 1 eftersom jag skulle till Arninge dagen efter.

Så, så var min helg uppbyggd. Lite jobbig men mycket rolig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback