söndag.

Jag tänkte skriva lördag i rubrik fältet : (
Ytterligare en dag med strålande sol och över 20 grader! Lite B att pappa inte slagit igång poolen ännu, det är lite retande att ha den bredvid sig när man ligger och smälter i solen. Är hemma hos pappa för att släppa in Midori men hon vill inte komma trots att hon har varit ute hela natten. Mamma blir ju orolig! Ska snart iväg och STORhandla, vilket behövs eftersom både frysen, kylen och skåpen är tomma på mat! Sen så blir det nog mer solning, om jag kan övertala Johan att det ä kul och skönt dvs..

Var jättekul på matchen igår. Jets vann med 28-6 över Tyresö. Hoppas att resten av matcherna också går lika bra för jag vill se min älskling i final i höst. Han är så duktig : ) Trots att tränaren skällde ut honom så hela läktaren hörde.. Efter det åkte vi hem, köpte middag, åt och gjorde oss iordning. Sedan bar det av till Helenelund där en i laget hade grillfest. Var trevligt men jag känner ingen förrutom Johan och hans bror.. Ann, en av fruarna kom fram och frågade om min mail. Nästa fredag ska tydligen alla flickvänner ha tjejmiddag och lära känna varandra. "Så man har någon att sitta med på läktaren" Ska bli jätteskoj att komma in mer eftersom dom alltid verkar ha lagfester mm.. Men ack så nervöst!  


"You talk to them with your pads not with your mouth"
: )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback