stackars pappa!

Nu har jag pratat med pappa i 25 minuter i telefon. Det händer inte så ofta men det är trevligt när det väl händer! Kom nu på att jag ringde på hemnummret så det kostade väl en del.. Jag tycker så synd om honom. Han ramlade ner för en fyra meters hög trapp på Kreta. Så han är nu sjukskriven, går på kryckor och äter massa smärtstillande :( 

 Nu sitter jag i soffan och vill duscha, det skulle vara skönt! Men det är så kallt så jag vill inte ta av mig kläderna. Och soffan är lite extra skön idag för jag är så trött. Det är faktiskt lite fusk att Johan tränar 4 dagar i veckan. Han kommer bli hurtig och spännig medans jag sitter hemma och kommer bli en knubbsäl! Jag skulle ju också kunna träna, MEN DET ÄR SÅ TRIST SJÄLV! Vi borde träna tillsammans. Ida ska äta chokladbollar, det är fusk för jag vill också ha.

Citat från "unga mödrar" som jag tyckte passade in på mig ganska så bra!

"Camilla tycker att pojkvännen gör för lite och när hon kommer hem sitter han och spelar dataspel"


Kommentarer
Postat av: Ida

Ha ha... tänk att lilla jag fick vara med på ett hörn i bloggen =) Nu vet alla att jag ska moffa i mig chokladbollar =)

2008-05-20 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback