super duktiga Mills!

Ååå, nu har jag varit lite duktig! Har lagat super lunch till imorrn, ostsås med bacon och ägg! Vad Johan ska bli glad när han kommer hem! Sen har jag sorterat 100 000 papper och satt in i Johans pärm med räkningar och andra vuxna papper. Dom verkar inte vara så viktiga eftersom han bara lägger dom på hög, men jag vill ha ordning och reda så jag har fixat register. Jag förstår inte vart min pedantiska sida har kommit ifrån?! Förrut när jag bodde hemma var jag hur slarvig som helst och nu blir jag sur om det står två glas på bordet.

Det var något mer jag hade gjort men nu har jag glömt bort det.. Men något bra var det : )
Just det!! Jag har gjort klart alla pressentationer till Jennie inför 06:ornas examen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback