superduper fredag!

Är det någonannan än jag som avgudar idag?
Började dagen precis enligt schemat. Tog en biltripp till Rusta men galgarna var slut så jag köpte massa andra bra att ha saket till hemmet ist. Sen bar jag mig iväg till CO där dom minsann hade galgar och en handdukshängare som jag tänkte köpa på Ikea. Spara tiiid : ) Blev helt överlycklig när jag tog ut pengar och såg att jag fått in lönen från Wickis, trodde inte att jag skulle få den förrns den 25. Så nu kanske jag överlever lite lägre utan att ta ut från sparkontor! När jag kom hem hängde jag upp alla kläder och de 20 galgarna räckte nästan till, men det funkar!

Nu ligger jag på en stekhet baksida hos pappa och solar med en vodka redbull! Fick även min första Cosmopolitan idag som jag ska sträckläsa hela helgen! Ska ligga här i två timmar tills jag åker in till stan och dyrkar solen där. UTESERVERING!!! Johan ska ha match imorrn så han får inte dricka billig öl men det hindrar inte MIlls ; ) 

Puss alla soldyrkare!

Kommentarer
Postat av: Emma

Meh.. Vi signade upp för cosmo samtidigt och jag har inte fått nån än ):


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback