svin lapplisor och dom som tar andras p-botar!

Jag är arg, förbannad, sur och mer förbannad!
Pappa ringde nyss och sa att jag fått en påminnelse.. På en p-bot!! Från Hammarby Sjöstad den 12 april. Kollade i bilddagboken vad jag gjorde denna dag. Det var då jag och Johan var på middag hos Mutti och Stone. Men det satt inget bot på bilen när vi kom till bilen på kvällen! Jag blir så himla sur! Antingen så måste den ha regnat av eller så är det någon idiot som gått och dragit bort dom för jag kommer ihåg att bilarna runt om oss inte heller hade bot på sig! Så 450 kr ska jag betala innan helgen. Dvs månadens sista pengar och frysen är så tom att det knorrar i magen när man tittar in i den : (

Månaden är här med förstörd!
Jävla helvetes kuk arshle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback