tisdag.

Äntligen! Nu har jag gått igenom en lååååång lista på över 150 festivaler som äger rum i Sverige i sommar. Dock var bara 30 styckna av de gratis som jag ska hitta. Typiskt. Ska kolla med imorgon också, några fler borde jag ju kunna hitta. Hela förmiddagen spenderade jag i en bil med Jerry. Vi åkte till Tyresö C, Haning C och Täby C. På väg in till stan hade vi oturen att hamna i bilkö vilket ledde till att jag var en halv mickrosekund från att somna! Vi skulle fixa bort loggor från massa bord och ljuspelare. Gick dock inte så bra för de mesta visade sig vara lasertryckt..
 
Vi orkade inte fixa lunch igår så jag hade med mig en burk tonfisk och en makrilli tomatsås idag. Fyyy vad trist, detta ledde till ett fruktansvärt godissug! Och det kommer inte vara lättare att stå emot när jag vet att vi har en påse lösgodis i köksskåpet!

Precis som igår funderar jag på att gå ut och jogga eller ta en powerwalk när jag kommer hem. Och troligtvis kommer jag strunta i det precis som igår! Blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback