torsdag.

Imorrse var jag lika trött som alla andra mornar den här veckan. Båda två har varit helt veck på mornarna och gått upp försent! Nu har vi haft ett lååångt morgonmöte och jag har nu inget att göra. Håkan ska hitta på något men han sitter ju bara i telefon hela tiden. Men snart så! Idag ser jag ut som en prekto. Jag har en vit kofta över min grön och vit rutiga skjorta med kragarna över. Sen hade jag flätat hår inatt så det är "ängla vågor" Inte konstigt att folk tror att jag är snäll, oskyldig och inte dricker vin när jag ser ut så här : )

Imorgon har jag tid på Brazilian Beauty, kl 10!! Så jag måste åka hemifrån vid 9. Det var den enda tiden dom hade kvar.. Hade hoppats på en lång sovmorgon eftersom jag ska på Ankans skiva på kvällen. Får ringa i eftermiddag och kolla om dom fått någon avbokning. Annars får jag sova middag hos mamma efteråt.

Nu ska jag ringa Emma igen för hennes batteri dog sist vi pratade och nu när hon ringde hade vi ju möte. Vi hann ju inte prata klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback