torsdag.

Nu är jag lite förvirrad... Kanal 5 verkar gå en timme före än vad dom brukar. Skumt!

Idag har det varit supersommar. Vi satt ute i solen och åt på lunchen idag. Sen solade vi och blev lagom svettiga inför eftermiddagen i ett instängt klassrum. Idag var den bästa dagen den här veckan. De frågor vi skulle svara på gick vi inte igenom för 5 öre så det var helt onödigt att vara orolig för det. Blev bara en glad överraskning! Vi pratade om möten mellan kulturer och jämförde hur vi svenska beter oss emot andra, ganska kul faktiskt. Ibland kände man sig dock lite idiotförklarad..

Efter skolan åkte jag hemåt så nu sitter jag i soffan i Väsby. Och som alla torsdagar när jag kommer hem är Johan på träning och kommer hem 21.30. Så jag har spenderat en timme åt att diska, trist och trist. Gjorde dock som jag sa och tog en Martini till. Viket behövdes för humöret..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback