torsdag.

Sitter här vid mitt EGNA skrivbord med min EGNA dator igen : ) Det är äckelväder ute och jag tycker synd om Midori som jag tvingade ut imorrse trots att hon var helt nyvaken! Jag sa det till Johan att jag tycker att han kan fixa lite mediciner så hon kan bo hos oss utan att han blir snuvig.

Igår ställde jag klockan på 7.40 istället för 6.40, mitt vanliga fel när det gäller att ställa klockan. Vaknade klockan 7 av att Johan alarm ringde men inte ens då reagerade jag på att jag var sen. Men det gjorde han så det var bara att flyga upp ur sängen! Fixade mig iordning, åkte till pappa och tvingade ut Midori och sen stressa iväg till Bålsta. På stäketvägen var det kö som försenade mig ytterligere. Kom en kvart sent men så noga verkar dom inte tycka att det är. Håkan och Nisse är inte här så det blev då som vanligt en timmes morgon fika ist för 30 minuter : )


Björn Gustavsson ikväll!!!!


Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, midori kan faktiskt vara inne också?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback