underbar helg!

Länge sen jag bloggade igen.. I fredags var det ju som sagt kryssning med massa folk från klassen och 06. Hade verkligen huur kul som helst, gjorde slut på alla pengar, drack drinkar, festade natten lång och från tidiga morgonen i lördags. Jag och Jenny var bäst på fest, lurade Värmlands pojkar, lekte grupies och myyyycket mer : ) Detta måste göras om nästa år med hela vår klass! 

På lördagen när jag kom hem blev jag hämtad av Anneli och tur var väl det för jag skulle aldrig ha kunnat ta mig hem själv. Skulle tagit timmar och timmar. Sen följde jag med Johan till en jobbarkompis som skulle sluta och sen drog vi in till stan till något nyöppnat ställe. Ett perfekt avslut på en perfekt helg! 

Igår var däremot inte lika rolig. Bakis som få men ändå inte lika mycket som Johan som sov till kl 4! Resten av kvällen låg vi bara på soffan och mådde dåligt. Tog oss ner till Format och köpte allt för att göra de perfekta räkmackorna till middag.


Idag är jag tröttare än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback