torsdag.

Idag är jag trött, trött, trött, trött! Mellan kl 3 och halv 4 skiner solen in i sovrummet. Trots att vi har persienner och ett lakan hängande för fönstret så känns det som dagsljus mitt i natten. Jag planerade att åka förbi Rusta på vägen hem för att köpa en rullgardin. Men det fick jag inte för Johan för han tyckte att jag skulle mäta fönstret först, tycker att det borde finnas ett standard mått!

Av alla länder i världen, av alla städer i världen, av alla förorter i världen, av alla delar i en förort i världen så väljer dom att sätta ett FN möte om Irak i Upplands Väsby, Infra City. 2 minuter från där jag bor, det är just typiskt! Vägarna är avspärrade, poliser står längst hela vägarna, i rondellerna och på broarna. Tur att man inte åker buss på mornarna för då skulle man väl aldrig komma fram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback