städmani!

Kan ni tänka er?! Igår bloggade jag faktiskt bara en gång, var länge sen det hände. Men när jag har sällskap hemma känns det så onödigt att slösa en massa tid på datorn. Den kan jag leka med när jag är själv hemma! Igår mega tvättade vi fyra maskiner tvätt som var överfulla. Man fick hålla in tvätten medans man stängde luckan så allt inte skulle falla ur. Detta ledde självklart till att mina jeans inte blev rena, var tvättmedles fläckar över hela dom : ( I need them! 22.45 var vi klara med tvätten och gick in för att hoppa i säng. Då fick jag städmani som jag får ibland. Jag la mig på badrummsgolvet och började skura och så försökte jag få köksluckorna rena. När jag började fixa med köksgolvet sa Johan ifrån och sa "vi ska faktiskt sova nu!" Så jag får fortsätta städningen ikväll efter träningen!! Step på friskis ska det bli!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback