Back in the snökaos.

Kära vänner. I´m back in Sweden.

Kom hem över fyra timmar sent igår pga snöstormen. Fick psykbryt ett antal gånger men vi lyckades hålla modet uppe. Flyget blev ju trots allt inte inställt och vi hade ju bara 20 minuter hem från Arlanda, till skillnad från många andra. Halv 1 kom jag i säng och idag var det bara upp och jobba igen. Har varit helt död hela dagen, var inte så mycket att göra heller. Bilen var dränkt i snö imorrse. Så jag fick ta golvskrapan och skrapa fram bilen. Efter det kunde jag ändå inte åka iväg eftersom plogbilen plogat upp en stor snövall bakom bilen. När jag lyckats platta till och skrapat bort tillräckligt med snö var jag tvungen att stampa gasen i botten för att något skulle hända. Bilen ville inte starta men efter förra vintern har jag ju mina specialknep! Sladd fick jag två gånger och höll på att hamna gud vet vart. Men Mills kan hon och kom ur den :)

Nu har jag fått megagod middag lagad åt mig, kyckling, som självklart var mitt val. Ikväll ska vi lägga oss i säng tidigt, titta på tv och bara mysa eftersom vi inte har fått göa det sen i torsdags.  

Nu ska jag myspysa så jag berättar mer om resan sen med lite fina kort.

Kommentarer
Postat av: Anonym

välkommen hem:)

Shoppat mycket

Snart ses vi:)

Hälsa Johan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback