första ÖLEN!! (dock inte för mig)

Nu är det såhär! Nästa månad får jag inte bara studiepengar utan även lite lön från dansbandskampen. Dååå, gott folk ska jag shoppa på Gina! Jag spanade på deras hemsida och fy så mycket fint jag hittade. Och min kära syster sa att man nu kan beställa kläder från deras hemsida! Jag hittade i förgår en suuuperfin klänning men Annica hann som vanligt före och köpte den! Måste hitta något schnyggt till kalaset den 15e! 

Pinks nya skiva är helt enkelt kanonbra!!

Och NU fick jag sms att Johan tar sin första öl på finlandsfärjan! Klockan är ju efter 12 finsktid så det är okej. Men det är galet orättvist, jag är toksugen på en hemmafest! Mamma vill sjunga Sing Star nästa lördag, det ska bli spännande! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback