fredag.

Nu sitter jag här själv i receptionen och det är toklugnt. Därför kände jag att jag fick skriva ett snabbt blogginlägg. Har en bokning jag verkligen vill göra, NU, men jag hittar inte alla uppgifter jag behöver och det känns ju dumt att skicka två mail.. Så jag får väl vänta lite. Nu ska jag ta tag i det trista jobbet. Lägga in höstens alla bokningar i registret, men det måste väl göras.

Ikväll meddans jag gör den hemska tentan ska Johan lacka barbordet. Sen när det är klart sa vi sitta vi det, dricka öl och spela något spel som vi ännu inte kommit på vad. Längtar tills det och då helgen är på riktigt!

Jag är fredagsfin idag :) När det inte är några gäster behöver man inte ha skjorta (bestämmer jag) så idag är det tights, den mossgröna omlott klänningen och stövlar som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback