Grattis mig på födelsedagen!

Grattis mig på 21-års dagen!!!
Imorrse blev jag väckt av att Johan vrålade Jag må du leva, jag trodde jag skulle dö av hjärtattack! Men jag överlevde och fick lite frukost på sängen :) Fick min present också, en ny kamera! Min gamla gick sönder för någon månad sen.. Ikväll ska jag få megagod födelsedagsmiddag!

Har spenderat två timmar i Kista Centrum med Emma som jag inte träffat på 5 veckor!! Så går det om man jobbar på lördagar :( Vi spanade på klänningar till lördag och vi båda hittade en varsin dröm men de var båda för stora.. Jag hittade iaf en, på Cubus som kostade 150 kr värsta kapet! Sen lunchade vi i Food Courten och jag smaskade på friterade räkor. Hämtade även Johans present som inte alls blev så fin som jag hoppats på, men när jag kom hem och fixade med ramarna så blev den suuperfin! Snällt va, fixa presenter till andra på min födelsedag :)

I lördags firade jag med familjen. Var grymt kul, massa vin i vanlig ordning. Allt tog slut :) Jag hade lagat supermiddag, kycklingspätt, couscous med räkor, sallad och fetaoströra. Sen introducerade jag och Annica familjen för SingStar. Herregud vad roligt det var, sjöng till kl 2! 

Måste man plugga på sin födelsedag?  

Kommentarer
Postat av: Miccan

Grattis Grattis :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback