Lördag á la suuperfest!

Congtats min älskling på 27års dagen :) Nästa år fyller vi 50 tillsammans.

Kl 9 imorrse gav jag upp, jag kunde helt enkelt inte somna om. Så jag gick upp och fixade te, presenterna och lite ljus. Sen "väckte" jag Johan som redan var vaken med min sjönsång. Frukost på sängen blev det inte eftersom vi ska äta den i badet. Snittar med brie och skagen samt Asti :) Nu har jag städat i några timmar medans Johan fixat in sin musik på datorn. Ca 1450 låtar har vi till ikväll och 80 timmar framöver :) Snart blir det till att hoppa i badet då vår lilla förfest börjar. En hel timme försent, klockan har ju redan varit 12!

Johan blev för övrigt superglad för sina presenter. 3oo kr till hans 27 tatoo, tavlorna med pussel mönstret (ska lägga upp bild sen så ni förstår) samt ett Pistolskytte via Liveit! Han ska få pröva skjuta med massa olika varianter och det är tydligen någon Colt Pyton Magnum bla bla bla som lockar mest :)

Jag är så taggad till ikväll så det känns som att något kommer gå fel. Jag hade nämnligen en dröm inatt att alla satt tysta i soffan utan att prata med varandra sen gick alla efter 30 minuter och jag och Johan satt själva :( Vid kl 22 förstod vi att dom inte skulle komma tillbaka så vi gick och sov. Katastrof ju!

"Jag hör ibland men då lägger jag mig på soffan.. Det är okej, klart att ni ska festa. Passa på!"
Typ så sa vår panchisgranne när Johan varnade henne för ikväll. Såå pinsamt, väggarna är lövtunna mellan våra sovrum och jag lovar att hon hör MYCKET mer än musik!! Men skönt att hon är glad för att vi ska ha fest!

TTYL!!
PUUUSS!!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, kul tant! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback