lördag.

Nu är jag tillbaka hemma. Var hos mamma igår och passade även på att sova där för att slippa åka hem själv. Vi åt middag och hade mycket trevligt! Sen verkar det som att den delen av min familj som bor i Hammarby Sjöstad har börjat titta på Idol. Så jag fick väl acceptera och titta jag också. Gick lättare med massa chips, godis, ost och vin :) Efter det och Fredag hela veckan var alla helt döda så vi hoppade i kojs. Skönt att ha en lugn fredag! Inte för att de senaste varit nå röjiga utan för att efter 3 veckor i skolan med högst 3 timmar i skolan är en vanlig 40 timmars vecka rätt så jobbig! Soffan var inte så skön jag minns att sova på, skulle behövt mer sömn inför dagens nattjobb känner jag!

Dori satt inte utanför dörren när jag kom hem för att få komma in :( Stackarn kom ju inte hem igår innan jag skulle åka så hon har varit ute hela natten i  kylan. Bäst att hon kommer in i värmen tycker jag, speciellt nu när jag satt på elementen! Lägenheten är superstädad och fin och snart kommer barbordet upp, tjoho!!

Typiskt att Johan kommer hem från Finland efter jag åkt till Strängnäs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback