måndag.

Jag var jag själv i receptionen i stort sätt hela dagen. Ibland hade jag saker att göra och ibland inte så mycket, men någon måste ju vakta receptionen och telefonen också. Mer komplimanger till Mills idag, me like :) Just nu känner jag att jag absolute INTE vill tillbaka till skolan, jag trist så grymt bra! Och Susan bestämde att jag ska få gratis lunch varje dag, hon tycker inte heller att jag ska betala när jag ändå jobbar gratis! Tjoho, restauranglunch i 6 veckor!

Nu är det bestämt och bokas imorrn! Den 21-24 november ska jag, mamma och Annica på tjejweekend till Istanbul! Ska bli så underbart, 4 dagar med shopping och värme! Och denne tjejweekend ska jag INTE tappa bort passet!!

Nu ska jag kolla på The Hills tills Johan kommer hem och vi ska äta middag hos hans päron. Nu måste jag kolla med Camilla om lite hills update känner jag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback