onsdag.

Virrekoko! Vet inte varför, fick bara lust att säga så. En impuls bara..

Denna dag har känts som en evighet! Förmiddagen idag ägnades åt bokningsbekräftelser av konferenser och julbord. Nu kan jag göra dom i stort sett helt utan hjälp! Duktiga Mills! Under eftermiddagen hjälpte jag Verania med fakturering och kontering :) Riktigt roligt när man känner att ekonomikursen är till nytta! Uträkning av moms, olika momssatser och framförallt konteringen!

Ikväll skulle vi ha satt upp barbordet men vi är båda för trötta så det får bli imorrn istället. Funderar på hur vi ska få ut det stora bordet vi har i köket nu.. Fick en hemsk påminnelse idag. Tentan kommer på fredag! Så jag måste spendera 2 timmar åt den på fredag när jag kommer hem. Blä! Jag bryr mig inte, det får gå som det går. Kommer inte sätta mig nu och gå igenom massa uträkningar!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback