onsdag.

Onsdag morgon.. Och det här är första morgonen någonsin som jag har tid att sätta mig ner i soffan och ta det lugnt innan jag åker till jobbet, plus att jag har gjort mig iordning i slow motion. Detta beror på att jag börjar 10 idag. Hur skönt som helst men dessvärre slutar jag ju senare då.

Idag åker pappa till Miami i 16 dagar, hur rättvist är det på en skala egentligen? Så jag är första ta in posten ansvarig. Ska dit ikväll då jag misstänker att min bensinräkning är där. Ojoj, nu kom en snilleblixt! Dessvärre inte den jag väntar på då det gäller examensarbetet.. På fredag har jag planerat att fixa superkväll med trerättersmiddag och hela baletten. Då kan vi ju vara hos pappa och passa på att basta :) Gud vad skönt!

Ikväll måste jag plugga :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback