onsdag.

Idag var tredje dagen som jag firade min födelsedag :) Johan päron var här, fikade och firade såklart även sin sons födelsedag som är på lördag. Vi fick en varsin super parfym. Jag fick DKNY "Be Delicious" och Johan fick Jean Paul Gaultier så nu kommer vi lukta jättegott på lördag då jag ska fira en fjärde gång! 

Idag satt jag i två telefonlurar på samma gång! Shit vilken panik jag hade när det ringde på andra luren när jag höll på att ta emot en bokning, men men någon måste ju svara och Mills var själv.. Pratade med Håkan från Wickis i telefon idag och då började jag längta tillbaka dit ännu mer än den längtan jag hade igår. Dom är så snälla och roliga där!! Och jag saknar verkligen event! Självklart bokar jag aktiviteter från Wickis när jag haft mina andra LIA-perioder där, jag är trogen jag :)   

Jag har märkt att jag börjat tröttna på Greys! Så jag lät Johan spela PlayStation så jag kunde blogga och snart ska jag hoppa in i duschen. Börjar redan kl 7.30 imorrn men får däremot sluta redan kl15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback