P.A.R.T.Y

Nu håller jag på att samla in folk till kalaset den 15e. Och med "samla in" menar jag inte försöka hitta folk så vi ska bli många som det kanske låter som :P Utan jag har bjudit mina fotbollsfruar som alla verkar på och taggade. Skulle vara grymtkul om dom skulle komma, har inte träffat dom sen SM-finalen. Systeryster har även fått ledigt så hon kan komma, wiie! Och tokflickorna från V-rås!

Åå, jag är så taggad! Fast det är två veckor kvar :)


En gammal, klassisk men fortfarande GRYMT kul partybild på Bönan :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Men hallå! Glöm inte bort att jag kommer också ):



:p

Postat av: Emma

Men hallå! Glöm inte bort att jag kommer också ):



:p

2008-11-03 @ 20:55:13
URL: http://emloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback