Polenta :)

Jag får sluta kl 4 idag :) Vilket betyder att jag tjänar in en timme till på kvällen då tentan kommer bli klar en timme innan. Jag gav Johan nummret hit till Görväln så han skulle få höra hur jag låter när jag svarar i telefon. Jag sa också att han skulle låsas vilja boka en konferens, det gjorde han. Ååå, vad jag har roliga här på jobbet idag! 

Fick smarrig röding med polentakaka till lunch. Har varit nyfiken på vad polenta är sen jag och Lena hade det på vår meny i HotPlayer. Satan i gatan vad gott det var, är väl dessvärre för svårt att fixa själv hemma.. Lättöl blev de också fredagen i ära. Ikväll över vi procenten älskling!

Camilla messade mig och sa att Arvingarna spelar på After Worken i V-rås ikväll!
Faan, att jag missar det. Det är en tragedi att jag missar det ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback