seeeg måndag!

Ååå gud vilken seg måndag! Var vaken i stort sätt hela natten så jag har varit helt död och inge engagerad alls på jobbet.10 minuter innan jag skulle sluta stod jag själv i repan. Helt plötsligt slogs dörrarna igen och jag fattade ingenting, sen en halv sekund senade sätts brandlarmet igång. PANIK! Jag sprang till brandgrejen och tröck på knappen för att "köpa tid" Det fortsatte tjuta och jag glömde helt bort vad man skulle göra efter det. Verania och Jocke kom spingandes och som tur var var det köket det tjöt ifrån. Något hade kokat över så det hade flammat upp. Men inget farligt. Trots att vi gjorde rätt hände något så brandkåren kom, det blev ytterligare ett fellarm och jag kunde inte gå hem förrna halv 6.. Snacka om tur att vi hade genomgång av brandlarmet och var man ska göra om det tjuter i fredags!!

Imorrn börjar jag kl 9, så jag ska sova lägga och vara mer taggad för en dag på slottet bakom disken i GULD :)

Igår var en hemsk bakisdag. Var ganska pigg när jag vaknade. Men efter att ha ätit en mängd Brie, ölkorv och cola så var jag tvungen att spendera en lååång stund på knä över toan. Blääää, men det var det värt. Var grymtkul i lördags, fast det är rätt så svart. Jag fattar inte att fyllan slår så fort, man hänger liksom inte med. Tre flaskor Asti dracks upp samt en massa annat! Men jag tycker faktiskt att det är jobbigt men så mycket folk från olika ställen, och jag blev sur på mig själv för jag inte umgicks så mycket med alla som jag ville :( Sen när alla hade gått och vi satt uppe inbillade jag mig att alla hade jättetråkigt för klockan var så lite.. Ibland blir jag less på mig själv! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback