shopping

Nu är vi emma från Stinsen och nacosmiddag är på gång! Dessvärre är det handboll på tv men mellan kl 18-20 är tvn min! Johan införskaffade sig ett par jeans och en suuperfin jacka, 30% var det på den också! Jag besökte Gina för att hitta en klänning men den pasasde inte och jag orkade inte pröva en större. Får kolla igen på torsdag då jag ska till Kista. Jag köpte ist en fin fin skjorta (kan inte få för många!) Ett par svarta och grå over knee strumpor, dels för att jag behöver såna och sen tyckte min shoppingpartner att dom var sexiga ;) Två flugor i en smäll skulle man kunna säga! Men jag får inte gå modevisning i dom förrns imorrn. Men jag ska nog bryta den lilla regeln! 

Film & soffmys väntar ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback