söndag.

Gissa vad min frukost bestod av idag. Först en bit brie sen en rostad macka och amarula :) Blev toksugen på det när jag vaknade! Alkohol till frukost en söndag är inte vanligt, endast på partyhelger och semestrar. Men ibland så!
 
Igår blev en tidig jobbkväll. Slutade redan halv 12 ist för kl 3. Var visserligen skönt att komma hem tidigare än halv 5 men var ändå sugen på att jobba ett litet tag till.. Nu är jag ledig två helger i rad. Så nu ska det bli en hel del galejandes har JAG bestämt. Speciellt den 15e, då ska vi hålla på hela natten lång! Den som bangar kommer jag inte prata med, så passa er :)

Om ett tag ska vi ta en tripp till Stinsen. Johan är i behov av ett par jeans och jag vill bara ha något nytt och fint till festen. Har inte råd med ett par skor men jag har ett behov!    

Journey, Goo Goo Dolls och Thin Lizzy är söndagsmusiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback