tisdag.

Ååå, vilken seg dag!

På hemvägen tänkte jag på ett långt hatinlägg jag skulle skriva om alla som inte kan köra bil ordentligt och om folk som inte kan skilja och blinka åt rätt håll i rondeller. Jag orkar inte göra det nu. Vill bara säga att folk som inte ens kan blinka rätt borde INTE ha körkort och de förtjänar att bli inkrockade i så de kanske håller sig borta från vägarna. Förutom den åsikten är jag en väldigt snäll person som inte önskar att folk ska skada sig. Jag lovar!

Hände inte alls så mycket idag, både jag och Verania var helt döda och ville bara hem för att sova! Men på eftermiddagen fick vi iaf lite vettigt gjort. På förmiddagen möblerade vi en konferenssal fel, såå irriterande! Fixade för 18 personer till torsdag när en grupp på 7 ska vara där imorrn. Lost in space helt enkelt.. Sen blev jag lite nere när jag började tänka. Jag trivs verkligen jättebra på Görväln och jag ska ju tillbaka dit i vår. Men känner jag efter så är det ju fortfarande inte det här jag vill hålla på med. Jag saknar ju eventdelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback