tisdag.

Snöblandatregn nästan hela dagen.. Det gör en inte direkt på topp humör och det är iskallt i receptionen! Vi tusas om att stå mot elementet och bränna benen för att hålla oss lite varma. Skulle mest av allt vilja ha en av mina stickade favoriter med mega krage. Dessvärre får jag nog inte ha det, fin ska man ju vara.

Idag fanns det ganska lite att göra, hjälpte till att räkna lite fakturor samt moms, och räkna är alltid kul tycker jag! Hade ett litet möte med Susan och pratade om försäljning för att få igång mig inför säljledningsuppgiften. Och det fick hon verkligen så jag sitter och skriver på den nu. Äntligen! De två sista veckorna ska jag även hjälpa henne med sälj så då kanske jag inspireras ännu mer :)

Nu är det till att komma på något bra till examensarbetet och fördjupningen!

Snart ska jag sluta med pluggandet för att titta på Desperate Housewives. Såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback