torsdag.

Faaan!! Jag glömde ringa till Eva! Mammas jobbarkompis som ska hjälpa mig på traven och ge mig lite inspiration till säljuppgiften. Ååå, vad irriterad jag blir på migsjälv.
 
Istället har vi suttit och spelat Little Big Planet som Johan köpt idag. Han tyckte att det var jättekul jag tycker väl att det var halvbra / lite trist.. Men jag lovade att ge spelet en till chans. Nu vill Midori ligga i mitt knä, som hon alltid vill när jag har datorn här.

Idag var det massor att göra så jag glömde helt bort tiden och slutade 50 minuter senare än vad jag skulle. Visserligen skulle jag ha slutat kl 3 så det var inte så hemskt. Inge onyttigätande idag inte! Men det är svårt när det står massa olika chokladbakelser framdukade tre gånger om dagen.

Ikväll ska vi ha en date med tvättstugan. Blää!

Idag är det redan torsdag! Imorrn underbara fredag och sen kalasroliga lördag!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback