var ligger baren...?

Jag saknar att jobba i baren på Dansbandskampen! Det var två helger sen nu och jag kommer inte jobba igen förns den 6 december. Skulle egentligen ha jobbat nu på lördag men det blir ju som sagt en tripp till Istanbul ist :) Men det är så himla kul att stå där bakom bardisken. Borde försöka hitta något extrajobb i någon bar till i vår, skulle vara grymt! 

Bakadpotatis med kräftsallad blev det till middag idag hemma hos Johans päron! Jag tänkte göra min super Carbonara men när dom ringde och berättade om vad de kunde bjuda på sprang vi nästan dit. Så grymt gott var det! Jag smakade även rökt lax vilket var jättegott! Har aldrig tyckt om det förrut men denna var kalas. Så nu har jag ytterligare en sak jag kan äta på julbordet! Congrats Mills! 




Här är min supersnygga syster och jag i lördags :) T
änk var myspysigt vi ska ha i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback