betyder det ja?

Nu har ett litet ljus tänts inom mig. Kanske.. Förra veckan mailade jag till Svenska möten och idag hade jag fortfarande inte fått svar. Så jag skickade ett av mina vanliga "tjat" mail för att få svar. Och det fick jag. Jag fick svar att hon satt i möte hela dagen idag och skulle återkomma i mitten av veckan. Borde inte det betyda något bra? Om jag inte skulle kunna vara där borde hon inte bara skrivit det på en gång då?

Haha, nu är det sådär muppigt på Våra bästa år igen! I ena avsnittet är ungarna typ 10 och avsnittet efter är dom snarare 15. Det är väl så dom måste göra för att serien ska kunna leva vidare i ytterligare 50 år. Åå, man kan inte göra annat än att skratta åt det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback