bissy people!

Efter att blivit dissad av både Emma och Johan försökte jag med min syster när jag fick reda på att hon ska vara ledig imorrn. Hon dissade mig också! Emma mutade jag med en torsdags fest, Annica med afterwork imorrn och Johan med ... Ingenting funkade, alla är helt enkelt bissy :(

Jag är nervös inför måndag, blir alltid det när jag ska lära känna massa nya människor. Speciellt när man "måste" klicka med dom eftersom man ska jobba med dom. Men alla jag träffade i mådags verkade jättetrevliga. Stötte även på Vdn som heter Johan. Jag tror att det är ett tecken! (Var förresten länge sen jag fick ett tecken..) Gud gav mig en Johan för att mitt privatliv skulle bli perfekt. Nu ger han mig en Johan så mitt arbetsliv ska bli perfekt. Låter det logiskt? Det tycker jag!

Vill inte ha carbonara idag! Jag vill ha kyckling eller revbensspjäll :)
- Brieost
- Olw stjärnor
- Smirnoff Ice
- S-märken
- Choklad
- Emmas bullar
Och så skulle en Thailandsresa sitta på sin plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback