chickflick :)

Nu har jag sett på mega chickflick :) Down to you, en mysig och romantisk film. Sist jag såg den vet jag att jag grät mängder i slutet men inte en enda skvätt kom nu. Nu ska jag hoppa in i duschen för att slippa gå upp allt för tidigt imorgon då jag börjar redan kl 8. Lite segt faktiskt men jag slutar ju 12 så jag överlever nog!

Om det snöar inatt som folk påstår kommer jag vakna, börja gråta och vara svinförbannad hela dagen! Det är för tidigt, det är även för tidigt att köpa julpynt! Jag älskat jul men i mitten av oktober..! Det värsta är att nu när jag ibland får såna där "vill ha mjukisar hela dagen" dagar kan jag inte ha det. Skjorta och pumps blir det istället.. Typiskt men fint!

Ska titta på en till smörfilm i sängen tills jag somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback