degklumpen ska bli en blomma :)

Nu sitter jag och väntar på att min karl ska ringa mig. Efter det ska jag leka med pilatesbollen. Om jag börjar träna med den nu så lovar jag att han kommer ringa under tiden jag håller på och då vill jag inte sluta mitt i. Sedan ska jag ta en låång varm dusch, de behövs efter denna slapp dag i soffan. Känner mig som en äcklig degklump och degklumpen vill bli en fräch blomma : ) Eller jag vet inte vad jag svamlar om..

Hoppas att vi slutar tidigt på fredag! Då ska jag försöka hinna in till stan för att förbereda Johans födelsedagspresent. Vill få den gjort så snart som möjligt för att slippa stressa med den mitt i flytten. Ska även göra ett besök på Tajmahal och spana på om dom har något hår som kan passa mig. På hemsidan har dom bara überblont eller jättemörkt men dom verkar ha massa olika varianter i butiken. Isf ska jag önska mig det i födelsedagspresent. Jag vill ha långt, fint, tjockt hår! 

På lördag blir det målning av hallen, längtar!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback