en blixt av irritation.

Åå, jag får sån panik ibland! HUR tänker folk egentligen? Och jag tycker synd om Johan som måste lyssna på min panik, men han lider nog inte så mycket eftersom har håller med mig.. Och varför tycker folk att det är kul att kasta fram saker i ansiktet på mig när jag lever på några få hundralappar i månaden. Måste försöka koppla av hjärnan ibland tror jag. Så, det förstod ingen men det hjälpte mig lite. 

Jag är faktiskt på väldigt bra humör idag fick bara en snabb blixt av irritation genom kroppen. Nu ska jag fortsätta lyssna på Mamma Mia och börja på den nya boken. På måndag kl 10 ska jag på möte på Hufvudsta Gård ang LIA. Tänkte träffa henne så får jag se hur jag känner efter det. Kanske känns jättekul när jag väl är där, man vet ju aldrig. Och bara för att jag har min LIA där behöver jag ju inte spendera en massa år och jobba där. Detta blir bra!

Är astagga inför imorrn och jobbet. Kommer tjäna bra och det behöver jag som sagt! Från kl 14.00-03.00 varje lördag. Vi måste lägga upp ett kisschema Jenny :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback