förberedelser.

Mailade Susan på Görvälns Slott, min LIA :) , ang kläder och lunch. "Kontorsaktiga" kläder ska jag ha. Det passar eftersom jag älskar att ha det, schnyggt är det! Dessvärre har jag bara ett par kontorsbyxor och två kavajer, blir ju lite trist att ha det varje dag i 6 veckor tycker jag. Men jag har ju en del skjortor jag kan variera mellan. Men när jag var där i måndags hade hon i repan mörka jeans och en svart polotröja..? Får se hur det blir. När ska jag få ha alla mina underbara stickade hösttröjor med megakragar, har ju saknat dom! Personallunch får man där men det kostar 50 kr per dag, annars kan man ju ta med matlåda. Någon dag i veckan kanske man kan unna sig lite restauranglunch iaf. Eller?

Nu börjar jag bli lite nervig i kroppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback