fredag!

Idag är det fredag, tentan är uppskjuten så jag  tog en lång sovmorgon. Kl 10 ringde Johan och väckte mig, när vi la på 10 minuter senare vände jag mig om och föll in i underbara drömmar! Tog mig upp för 30 minuter sen, så jag har nu sammanställt mina och Lenas synpunkter på Hot Calc och skickat in dom.

Nu ska jag fixa mig själv och lite här hemma till drygt 2, halv 3. Då ska jag ta mig till Lee Lee och spana på hennes nya lägenhet, spännande! Sen ska vi till BMB och äta gratis tacobufe. Jag är fortfarande helt fachinerad att dom har gratis mat, tänk om dom skulle ha det hemma :)

Har fått in studiebidraget idag! Efter betalda räkningar finns det dock inte mycket pengar kvar, men idag ska jag iaf unna mig några billiga after work öl för det har jag inte haft råd med på evigheter. Öl är alltid mycket godare ute!

Rockdag med Thin Lizzy och Whitesnake!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback