fredag!

Igår när jag la mig i sängen för att se på film orkade jag hålla mig vaken i 15 minuter. Skönt att somna så fort för en gångs skull! Trots det var jag dödstrött imorrse, Midori röjde inatt och väckte mig tidigt :( Vet ni vad jag fick göra idag på jobbet? KONTERA, Verania visste att vi haft det på tentan så hon tyckte att jag skulle färska upp minnet. Var enkelt eftersom det bara var att skriva upp kontot och summan på debet sidan. Tog emot min första bokning idag då jag gjorde allt själv! Tog emot den via telefon, kollade om det fanns ledigt, skrev en bekräftelse och skickafe iväg den. Wiie!

Nu tittar jag på Våra bästa år (första gången på över en vecka) och äter lite slapplunch. Sen ska jag skruva ihop nattduksborden innan jag ska ta mig till Hammarby Sjöstad.

Jag måste ta bilen imorrn till Strängnäs iaf eftersom det blev massa strul så jag kunde inte sova hos Jenny :( Då blir det tyvärr inge spara 300 kr i bensin.. 


Nu ska jag ladda ner massa ny music :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback