fredagsfräsch!

Nu är jag super fredagsfräsch! Till och med redan redo för kvällen! Det ända som var lite jobbigt med en oplanerad utgång var det faktumet att allt jag äger är nerpackat. Smycken, kläder, skor, väskor allt! Men jag fick rota fram lite försiktigt och det landade på ett linne jag köpte när jag och Decc var i England på språkresa. Det betyder att linnet är 5 år gammalt!!! Är det ända klädesplagget jag har som är så gammalt, men jag har knappt använt det och det är fortfarande väldigt snyggt så varför inte. Passar även bättre nu än då!
 
Diskningen har jag också hunnit med så jag slipper stressa med den imorgon. Om ett tag kommer Jenny och hämtar upp mig :) Jag har en Razz flaska med en liten skvätt i som jag tror räcker till 2 drinkar exakt så jag tänkte ta med den. Känns onödigt att släpa hem den på fredag för den lilla skvätten, plus att baren hemma är överfull. 

Happy fredag på er!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback