hallen är klar!

Hallen är klar! Målade sista omgången igår. Finslipade på kanterna och nej det blev inte speciellt jättefint :( Men vem går och tittar upp i taket egentligen, man tänker nog inte på det lika mycket när tavlor, byråer, ljusstakar och allt är på plats sen. Mätte även ut hur stora hyllplanen till klädkammaren ska vara, Johan ska kolla om hans far vill hjälpa oss med dom. Hämtade också en resväska och flyttkartonger hos pappa som planerat. På kvällen fick jag en 30 minuters massage av Johan. Det behövdes efter lördagens jobb sen åt vi ost och mös tills det var godnatt dags. Blev en kort men kalasbra söndag!

Jag har gjort en lista till Johan på saker som jag vill att han ska fixa i veckan inför min hemflytt som jag inte hann igår :) Misstänker att han tycker att jag är lite jobbig när jag stressar runt och river runt saker så jag frågade om han fortfarande vill bo med mig och det ville han.

Me so happy!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback