happy happy day!

Jag tror att tack vara jag skrev att jag inte skulle vara negativ idag så har allt gått extra bra. Först gick pluggningen riktigt bra, blev inte ens lite lite frustrerad. Sen målade jag mina två ramar som blev lila och fina. Dom blev exakt samma färg som min nya väska, nej jag ser inget mönster i mina färgval. Lyssnade på Mamma Mia soundtracket och packade en flyttkartong med böcker, skivor, skol- och kontorssaker. Vill packa mer på en gång men då kommer det se helt obebott ut, ska ju ändå bo här i 3 veckor till.. 

Till middag blev det couscous och en köttbit jag hittade i frysen. Och jag har aldrig lyckats så bra med couscous förrut! Det brukar smaka torrt och tråkigt men nu var det helt gudomligt tom utan någon sås till! Mycket nöjd!

Nu ska jag fredagsduscha trots att det bara är torsdag. Vill ju vara ren, snygg och frÄÄsch när jag ska träffa min kärlek imorrn! Skulle ju visserligen hinna med en fredagsdusch imorrn innan dom hämar mig.. Men det får bli nu.

Step Brothers skulle jag gissa blir min och Johans nästa biovisit..    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback