in i minste detalj!

Då har jag fått ihop hela helgen!
Imorrn ska jag till Mutti & Stone på middag. Syster är ledig så jag får äran att träffa henne också! Ska bli kul. Sen sover jag där på världens skönaste madrass för att sedan på lördag åka till Västerås tillsammans med M&S. Dom ska upp till landet så dom drappar av mig där så ska jag leka lite med Camilla på dagen. Tre timmar hinner vi leka innan jag sedan ska vidare till Strängnäs med Lee Lee för att jobba. Jobba, jobba, jobba till tre på natten och sen åker jag tillbaka till Västerås för att sova hos Lee. Sedan på söndag så ska vi leka tills mamma och Sten ska hem från landet då dom hämtar upp mig.

Det är planering in i minsta detalj det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback