jag vet vad jag vill

Jag vet exakt vad jag vill :)

grapefrukt - men orka dö av tråkighet!!! säger:

aa men du vill ju bara ha jul å vinter å snö å kallt

Caмilla »» Sånt e livet! säger:

nee, jag vill inte ha vinter eller kallt! jag vill ha jul och snö mellan 1 advent och typ 13 januari

Och man får inte dricka glögg innan 1 advent, det är lag på det! Fråga mig och Mutti!
Då får man också börja lyssna på julskivor och sätta upp fina ljusstakar.
Ååå, det är mysigt med jul!

Tomten jag vill ha en riktig jul en sån som man har när man är liten!


Förra julafton, 20 år och fortfarande dränkt i julklappar. Me like ;)


Kommentarer
Postat av: Lee lee

Men usch vad bitter jag lät i vår konversation!!

haha :P

det är faktiskt jättemysigt med jul även fast jag inte tycker om glögg!! (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback