lördag.

Det här är fjärde lördagen som jag vaknar upp i Västerås! Skillnaden är att de andra tre gångerna har Johan varit här. Så detta är första lördagen själv och tänka sig det är inte så hemskt. Eller så är det bara för att jag är så otroligt taggad till ikväll. Ska börja en timme senare eftersom vi inte ska bli sminkade som rymdvarelser, en lättnad faktiskt! Kl 3 inatt var det någon i lägenheten som ville ha efterfest. Musiken spelades som tur  var inte så länge eller så kopplade jag bort det för jag var så himla trött men efter det sov jag jättedåligt till jag vaknade kl 10. 

Igår kväll begav jag mig till Camilla på middag. Fläskfile, pommes och bea, min favve! Hur gott som helst och efter det såg vi på Sex and the city filmen och åt mängder med lösviktsgodis. Det slog mig att det var en evighet sen jag åt lösvikt och ytterligare en evighet sen jag bara låg i soffan, åt godis och kollade på film med en kompis! Very nice! Filmen var tyvärr inte så bra som jag trodde, lite av en besvikelse om man jämför med serien. Och jag grät inte en enda gång som alla andra jag känner har gjort. Kanske bara för att jag är så anti att Sex and the city ska vara sorgligt. 

Nu ska jag göra mig iordning och fixa lite lunch innan jag beger mig till Strängnäs. :) På vägen ska jag nog tagga till och lyssna på Arvingarna, haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback